IMG 20170327 WA0008Het eerste verslag van het wedstrijd team 2017.

Trainingsdag NK-Team Baggelhuizen 18-3-2017
Vol goede moet gingen we op pad op vrijdag 17-3-2017 richting Baggelhuizen (dat is voor de kenners 2.5 uur rijden) gelukkig hebben wij er de hele dag over gedaan want we moesten nog even langs onze sponsor Fauna om onze outfit te passen (zie foto) en een lunchstop in staphorst.
Rond 16.30 kwamen we op plaats van bestemming (de forellenvijver) en de verkenning kon beginnen
Een aardige man kwam vertellen wat er zoal in de vijver zwom en wenste ons vast voor de volgende dag véééél succes.
Zaterdag ochtend stonden we bij de opening van de vijver 8.30 uur paraat om onze lijnen nat te maken en in gedachten er zoveel mogelijk uit te sleuren.
HELAAS WAS ER DIE DAG OOK EEN VLIEGVIS FORUM VAN 30 MAN.
We hebben een plaatsje gezocht om er wat te vissen en bij de eerste worp had Martin er al een aanhangen,maar deze vis was getraind en spuugde het haakje uit ,dus de teller stond nog steeds op nul.
Ondanks de harde wind en regenbuien zijn we die dag met 7 mooie forellen en 15 lossers geëindigd.
Ben had er die dag 4 ,dus de winnaar van die dag.
Op zondag was het weer nog slechter maar niet druk aan de vijver, je moet wel echt gek zijn als je met dit weer gaat vissen.
Ondanks dit slechte weer hebben we goed getraind en er toch nog een paar gevangen en verspeeld.
We hopen natuurlijk dat we goed voorbereid zijn voor 10 april en de concurrenten achter ons kunnen laten.

wedstrijd team 2017

Het fauna / Daddy Longlegs wedstrijd team.